Noor's FotoPage


My name: Noor Yussoff
My Fotopage: http://tiara64.fotopages.com/
About me: I love cookings and meeting friends.
From: Malaysia
Camera:
Nikon
Coolpix 2500
Nikon
Friends:
Ma DiHaA
SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK ENTRY TERKINI Lokasi kami di PJ, Selangor. Sudi2kanlah klik http://mamawandiha.blogspot.com/search/label/Tempahan(Di SINI) untuk melihat tempahan yang kami terima. Terima kasih. Since 11th Jan 2010, 12.01 pm THANK YOU TO ALL VISITORS.. ;-) View this Fotopage entry
Mama FaMi
Latest entry:CROISSANTS
CROISSANTS Source : Instagram @cikkiah 300g tepung roti 7g yis (saf instant) 30g gula 4g garam 1 biji telur 150ml susu sejuk 30 g mentega (Ma guna Planta) secukupnya Buttercup CARA MAMA : 1. Mama guna #breadmaker untuk menguli. Tuangkan susu sejuk ke dalam breadmaker pan. Masukkan gula, garam dan telur. 2. Kemudian masukkan tepung roti dan akhir sekali yis. 3. On kan breadmaker ke setting Dough. Bila doh dah bersatu, masukkan 30g mentega. Biarkan BM menguli sehingga licin. 4. Kelua... View this Fotopage entry
hanie liza
Latest entry:JAGUNG KUKUS
Salam buat adik-adik sekelian.. kakliza ni memang sukaaaaa benar dengan jagung.. pantang nampak ada jualan jagung memang beli punya.. dan sungguh tak sangka rupanya cucu perempuan kakliza pun hantu jagung.. baru-baru ini kakliza beli jagung kat pasar malam.. tetapi oleh kerana agak sibuk ..asik bertangguh jer.. .so satu malam tu kakliza terajin nak perisikan butir jagung [bukan hiris macam dalam gambar] untuk buat bubur keesokkannya.. tapi oleh kerana teringin nak makan jagung kukus denga... View this Fotopage entry
Naz Rinn Chan
Latest entry:RED VELVET CAKE
Ini kek harijadi Alya pada hampir ke penghujung tahun 2011. Dibuat kerana nak tahu sangat apa sebenarnya keistimewaan kek ini sehingga menjadi buah mulut. Dari segi rupanya kah..atau dari segi rasanya kah...atau mungkin dari segi bahan-bahannya.....boleh jadi juga dari segi pembuatannya. Setelah dibelek-belek dan ditilik-tilik di laman-laman masakan akhirnya Rinn buat keputusan untuk mencuba kek baldu merah yang dikongsikan di laman myresipi.com. RED VELVET CAKE BAHAN-BAHAN: 2 1/2 cup tepung kek ... View this Fotopage entry
amal hayati
Latest entry:Selamat Hari Raya Aidil Fitri 2011
Assalamualaikum... masih dalam suasana raya..walaupun kita kita masuk 21 syawal.. hanya berkesempatan untuk meletak gambar terbaru.. utk kenangan raya 2011.. Gambar terbaru sejak kehahiran puteri tersayang Amani Miasara 4 Hero 1 Heroin Tercapai hasrat nak sedondong dgn anak perempuan.. Raya tahun ni kmal sempat buat Lontong dan mee kuah je.. untuk jamu tetamu yang datang... ttg gambar..mmg tak sempat... ada tu ada tpi semua gambar tak berjenis... tak cantik langsung... "SELAMAT HARI RAYA"... View this Fotopage entry
4 Hero 1 Heroin
Zai KuLiM
Latest entry:Salam warga fp yg sudah lama ku kutinggalkan....
View this Fotopage entry
Fazza Rinna
Latest entry:****SELAMAT DATANG KE FAZZARINNA FP****
***************************************************************** walau seketika dalam carta 'fofular'..daku menghargainye :-D BILA AKU SUDAH TIADA...... HANYA GAMBAR DAN CERITA-CERITI DI SINI YANG DAPAT DIJADIKAN KENANGAN...KERANA HANYA GAMBAR YANG DAPAT MENCERITAKAN SEGALA-GALANYA..... View this Fotopage entry

© Pidgin Technologies Ltd. 2016