Noor's FotoPage

By: Noor Yussoff

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 27-Feb-2007 09:06 Email | Share | Bookmark

 
 
 
 


Ini lah hasil pertama buat cupcake yang di hias dengan ising. Selalunya malas nak buat yang kecik kecil nie . Tapi sebab anak noor nak bagi kengkawan dia makan kena jugalah buat. Hasilnya ok juga


Ucapan terima kasih buat kawan kawan semua yang masih mengingati birthday Noor hari ini. Rasa sungguh terharu bila kawan lama tak lupa pada kita.
Terima kasih juga untuk adik adik noor di atas makan malam yang paling indah.....dapat berkumpul semua.




Quote:

>>Ida>>Best jugak dapat hadiah....dah tua tua gini....bukan hadiah kecil atau besar tapi ingatan saja pun dah cukup dan yang paling best tu bila kawan lama kita tu masih ingat lagi pada kita..kan>>
>> Umi.Kal...thanks...lawat fp yang tak seberapa nie....tengah dok belajar kata orang penang>>
>>Mama>> terima kasih
>>Mamazieza>> Tq


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net